Der er godt nok, løbet meget vand gennem åen, og som jeg har forstået er der kommet en masse vand fra himlen i dk siden sidste opdatering, men nu kommer den.

Jytte rejste jo hjem den 14 juli og mine gæster kom den 17 juli, for at blive ombord på Carba 10 dage, og lad mig sige det allerede nu, det har været 10 skønne dage, med Lisbeth, Krestian og deres 4 børn, Jacob, Camilla, Krestina og Jonas. En tur, som bragte os rundt mellem Saroniske øer, kun en overligger dag, 9 dage med blandet vejr, lidt motorsejlads 15 timer og resten af tiden perfekt sejlads, med vind fra den rigtige retning. Vi har besøgt skønne ankerbugte, overnattet i Korfos, Epidhavros, Russian Bay, Poros, Hydra, Aegina og siden lørdag aften har vi været i Athen. Der er blevet dykket, svømmet og solbadet til den store gulmedalje, og dejlige badeture i total turkisblå 350 meter dyb vand, som jeg tror alle har nydt, forhåbentlig så meget at vi snart får nye medlemmer i Sallingsund sejlklub ;-) det ku være skønt.

I morgen tirsdag bliver jeg færdig med oprydning og bådvask, så Carba igen klar til nye eventyr i det Saroniske hav eller måske et smut ud i Ægæerhavet, denne gang knap 3 uger, med kun skipper ombord, det bliver spændende!!

Ups. billederne blev noget bland sammen !!